№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Завдання |
1 |
16.03.2020 |
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового звʼязку |
§29 впр.360,363 |
2 |
19.03.2020 |
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового звʼязку |
§29 впр.367,368 |
3 |
23.03.2020 |
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами звʼязку |
§30 впр.374,378 |
4 |
26.03.2020 |
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами звʼязку |
31 впр.381,396 |
5 |
30.03.2020 |
УМР Обговорення питання "Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв,думок,закликів?" з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень |
Викласти підсумки обговорення на шкільному веб-сайті у формі роздуму,що містить складні речення з різними видами сполучниково-го й безсполучниково-го звʼязку |
6 |
02.04.2020 |
УМР Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки. музичних новинок) з різними співрозмовниками - товаришем(неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад:щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією(потребою очищення й природного зволоження повітря;зонування середовища, декорування приміщення та ін.)
|
Скласти діалог-обговорення та діалог-домовленості |