Українська література
16.03.
|
Тема уроку:
Вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова в поезії «Блакить мою душу обвіяла…».
Мелодійність віршів Павла Тичини.
|
Вірш «Гаї шумлять» - напам’ять.
С.196.
|
19.03.
|
РМ.№3. Складання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.
|
Завдання №3, с.198.
|
23.03.
|
Євген Гуцало. Вічне протистояння добра і зла-наскрізна тема оповідання «Лось».
|
Оповідання «Лось», с. 200-203.
|
26.03.
|
Позакласне читання №3. Є.Гуцало. «Сім’я дикої качки». Переказ епізодів за малюнками.
|
С.204-207.
|
30.03.
|
Максим Рильський .
Вміння бачити красу рідної природи й створювати красу засобами поетичної мови.
|
С.209-210.
|
02.04.
|
Єдність людини й природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям в поезіях М.Рильського «Осінь-маляр з палітрою пишною…».
|
Вивчити напам’ять вірш «Осінь-маляр з палітрою пишною…», с.210-211.
|
4-8 травня
Завдання 1.
Прочитайте повість Миколи Вінграновського «Сіроманець».
Завдання 2.
Складіть план характеристики образу Сашка.
Завдання 3.
Складіть план характеристики образу Сіроманця, доповнивши таблицю уривками з твору.
Портрет
|
|
Досвідчений звір
|
|
Старий
|
|
Втратив зір
|
|
Мав гострий нюх
|
|
Сумує за родиною, колишнім життям
|
|
Міцний, сильний, прудкий
|
|
Відчуває добрих людей
|
|
Любить лоскоти
|
|
Вірний, любив зустрічати людей
|
|
Уміє пристосуватися до нових умов
|
|
Від холоду та голоду охляв
|
|
Винахідливий, життєлюбний
|
|
Щирий рятівник, допомагає людям
|
|
Тужить за своїм рятівником Сашком
|
|
Потерпає від жари в дорозі до Одеси
|
|
Не втратив вовчий інстинкт
|
|
Втомився, втратив надію, думав, що нікому не потрібний
|
|
|