16.03. |
Тема уроку: Вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова в поезії «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів Павла Тичини. |
Вірш «Гаї шумлять» - напам’ять. С.196. |
19.03. |
РМ.№3. Складання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом. |
Завдання №3, с.198. |
23.03. |
Євген Гуцало. Вічне протистояння добра і зла-наскрізна тема оповідання «Лось». |
Оповідання «Лось», с. 200-203. |
26.03. |
Позакласне читання №3. Є.Гуцало. «Сім’я дикої качки». Переказ епізодів за малюнками. |
С.204-207. |
30.03. |
Максим Рильський . Вміння бачити красу рідної природи й створювати красу засобами поетичної мови. |
С.209-210. |
02.04. |
Єдність людини й природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям в поезіях М.Рильського «Осінь-маляр з палітрою пишною…». |
Вивчити напам’ять вірш «Осінь-маляр з палітрою пишною…», с.210-211. |
4-8 травня
Завдання 1.
Прочитайте повість Миколи Вінграновського «Сіроманець».
Завдання 2.
Складіть план характеристики образу Сашка.
Завдання 3.
Складіть план характеристики образу Сіроманця, доповнивши таблицю уривками з твору.
Портрет |
|
Досвідчений звір |
|
Старий |
|
Втратив зір |
|
Мав гострий нюх |
|
Сумує за родиною, колишнім життям |
|
Міцний, сильний, прудкий |
|
Відчуває добрих людей |
|
Любить лоскоти |
|
Вірний, любив зустрічати людей |
|
Уміє пристосуватися до нових умов |
|
Від холоду та голоду охляв |
|
Винахідливий, життєлюбний |
|
Щирий рятівник, допомагає людям |
|
Тужить за своїм рятівником Сашком |
|
Потерпає від жари в дорозі до Одеси |
|
Не втратив вовчий інстинкт |
|
Втомився, втратив надію, думав, що нікому не потрібний |