Меню сайту
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
укр літ 9 клПідсумкова контрольна робота з української літератури 9 клас Варіант І І. Початковий та середній рівні За правильне виконання завдань з 1 до 4 - по 0,5 бала. 1. Укажіть назву початкової частини народної думи: а) зав'язка; б) славослів'я; в) зачин (заспів, заплачка); г) пролог.
2. Домінуюча ідея у “Слові о полку Ігоревім”: а) віддане кохання Ярославни до Ігоря; б) поділ землі Руської між братами Ігорем і Всеволодом; в) захист рідної землі від народу-загарбника; г) захист природних ресурсів.
3. Установіть відповідність між письменником і його вкладом в нову українську літературу: 1).Тарас Шевченко 2). Іван Котляревський а) зачинатель нової української літератури; б) основоположник нової української літератури
4. Розмістіть сюжетні компоненти твору Г.Квітки-Основ’ненка “Маруся” в порядку їх розміщення у творі: а) Смерть Василя; б) Сватання Василя до Марусі; в) Розмова Василя з Наумом Дротом щодо одруження; г) Хвороба і смерть Марусі; ґ) Василь на заробітках; д) Знайомство Василя і Марусі.
За правильне виконання завдань 5 і 6 - по 1 балу. 5. Установіть відповідність між автором та назвою твору: 1). Ю. Федькович 2). Марко Вовчок 3). І. Котляревський а) “Енеїда”; б) “Три як рідні брати”; в) “Інститутка”.
6. Установіть відповідність між видом календарно-обрядових пісень і часом їх виконання: 1). Щедрий вечір (Новоліття) 2). Під час Зелених свят 3). Ранною весною, коли прилітають з вирію птахи 4). Під час збирання врожаю А веснянки Б жниварські В русальні Г щедрівки Д колядки
ІІ. Достатній рівень За правильне виконання завдань 7 і 8 – по 2 бали. 7. Визначіть розмір віршів (занотуйте схеми) і запишіть: А) Реве та стогне Дніпр широкий, Сердитий вітер завива, Додолу верби гне високі, Горами хвилю підійма. Тарас Шевченко. Б) Віють вітри, віють буйні, Аж дерева гнуться... Ой як болить моє серце, А сльози не ллються! Пісня Марусі Чурай. а) ямб; б) хорей; в) дактиль; г) амфібрахій; д) анапест.
8. а) Дайте визначення: Повість – це... Навести приклад повісті. б) Визначіть ідейно-художній зміст поеми “Сон” (У всякого своя доля...”) Т.Шевченка.
ІІІ. Високий рівень За правильне виконання 9 завдання – 4 бали. 9. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: а) Трагічна доля матері-покритки та дітей-безбатченків в експлуататорському суспільстві за поемою Т.Шевченка “Катерина”. б) Образ Наталки Полтавки за однойменною драмою Івана Котляревського. в) За афоризмом Г. Сковороди: Коли не зможу нічим любій вітчизні прислужитись, в усякому разі з усієї сили намагатимуся ніколи ні в чому не шкодити.
Або Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю.
Або Шукаємо щастя по країнах, століттях, а воно скрізь і завжди з нами.
Підсумкова контрольна робота з української літератури 9 клас Варіант ІІ І. Початковий та середній рівні За правильне виконання завдань з 1 до 4 - по 0,5 бала. 1. Яку актуальну й донині ідею висунув Г. Сковорода: а) “сродної праці”; б) “праці за можливостями, винагородою та потребою”; в) “праці до сьомого поту”.
2. Укажіть, що описано в наведеному уривку з “Енеїди” І. Котляревського: Були там чесні пустомолки, Що стали весь святий закон, Молилися без остановки І били сот по п’ять поклон, Як в церкві між людьми стояли І головами все хитали; Як же були на самоті, То молитовники хавали, Казились, бігали, скакали І гірше дещо в темноті. а) пекло, б) суд; в) рай.
3. Установіть відповідність між письменником і його вкладом в нову українську літературу: 1).Тарас Шевченко 2). Г. Квітка-Основ’яненко а) “батько нової української прози”; б) основоположник нової української літератури
4. Розмістіть сюжетні компоненти поеми Т. Шевченка “Гайдамаки” в порядку їх розміщення у творі: а) Гонта вбиває плачучи синів, а вночі ховає б) Катування і смерть титаря в) Розбрелись конфедерати По Польщі, Волині...
г) Галайда рятує Оксану ґ) Погуляли гайдамаки, добре погуляли... д) Ярема “по три, по чотири так і кладе...”
За правильне виконання завдань 5 і 6 - по 1 балу. 5. Установіть відповідність між автором та назвою твору: 1). Г. Сковорода 2). Т. Шевченко 3). І. Котляревський а) “Наталка Полтавка”; б) “Всякому городу нрав і права”; в) “Сон”.
6. Установіть відповідність між видом календарно-обрядових пісень і часом їх виконання: 1). Під час збирання врожаю 2). Щедрий вечір (Новоліття) 3). Під час Зелених свят 4). Ранною весною, коли прилітають з вирію птахи А колядки Б веснянки В щедрівки Д жниварські Г русальні
ІІ. Достатній рівень За правильне виконання завдань 7 і 8 – по 2 бали. 7. Визначіть розмір віршів (занотуйте схеми) і запишіть: А) Ідуть дівчата в поле жати Та, знай, співають ідучи: Як проводжала сина мати, Як бивсь татарин уночі. Тарас Шевченко. Б) Коло мене хлопці в’ються І за мене часом б’ються, А я люблю Петра дуже, - До других мені байдуже. Пісня, яку співає Наталка Полтавка. а) ямб; б) хорей; в) дактиль; г) амфібрахій; д) анапест.
8. а) Дайте визначення: Роман – це... Навести приклад роману. б) Визначіть ідейно-художній зміст поеми “Кавказ” Т.Шевченка.
ІІІ. Високий рівень За правильне виконання 9 завдання – 4 бали. 9. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: а) Образ жінки-матері в поемі Т. Шевченка “Наймичка”. б) Образ Наталки Полтавки за однойменною драмою Івана Котляревського. в) За афоризмом Т. Шевченка “І буде варт на світі жить, як матимеш кого любить”. |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||