допомогу педагогічним працівникам в
опануванні й розробці інноваційних програм
і технологій, консультує з питань
психологічних аспектів розвитку, навчання,
виховання учнів;
просвітницьку роботу для батьків,
приймає батьків (осіб, що її замінюють)
з питань організації виховного процесу;
психолого-педагогічну діагностику
готовності дитини до навчання в період
її переходу з однієї вікової групи до
іншої, допомагає у виборі навчального
закладу згідно з рівнем психічного розвитку
дитини;
психологічну експертизу і
психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки
неповнолітніх.
Сприяє:
пошуку, відбору, розвитку
обдарованих дітей;
вибору підлітками професій з
урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій,
здібностей, життєвих планів і можливостей,
готує учнів до свідомого життя;
формуванню психологічної культури вихованців,
учнів, педагогів, батьків;
здійсненню превентивного виховання, профілактики
злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших
узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків;
забезпеченню здоров’я і безпеки
довірених йому учнів; дотримується норм і
правил охорони праці, техніки безпеки і
протипожежного захисту;
підвищенню свого кваліфікаційного рівня.
Бере участь:
в організації, плануванні
навчально-виховної роботи, режимі навчальної
діяльності дітей та учнів в залежності
від вікових особливостей і стану здоров’я,
спрямованих на забезпечення відповідних умов
для їх розвитку;
в роботі педагогічної ради,
підготовці та проведенні атестації педагогічних
працівників школи, проведенні семінарів та
засідань методичних об’єднань;
у розробці навчальних планів,
програм, посібників, методичних рекомендацій,
вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного
процесу;
у формуванні та комплектуванні
груп і класів дітей і учнів за
індивідуальними показниками з метою
диференційованого навчання та виховання;
в роботі комісії з
питань соціально-правового захисту дітей;
в проходженні періодичного безкоштовного
медичного обстеження.
Має право на:
самостійний вибір пріоритетних напрямів роботи,
співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби школи;
спеціальний кабінет, забезпечений методичним, матеріальним
обладнанням;
захист професійної честі й гідності;
ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять
оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в
тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування,
пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування,
за винятком випадків, передбачених законом;
підвищення кваліфікації;
проходження атестації на добровільній основі на відповідну
кваліфікаційну категорію.
Контролює:
перехідні, переломні, кризові
моменти у фізичному і психічному розвитку
дітей та підлітків.
Розробляє:
річний, тижневий план роботи,
затверджений директором і узгоджений з
Центром практичної психології та соціальної
роботи та впроваджує розвивальні,
корекційні програми навчально-виховної діяльності
з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових
особливостей різних категорій.
звязки школи із іншими
закладами позашкільної освіти дітей, іншими
організаціями для спільної діяльності з
питань розвитку учнів;
своєчасне подання директору школи і до центру професійного
підпорядкування річний звіту про свою роботу.
Керується:
у своїй діяльності Законами України з питань освіти.
Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів
управління освітою всіх рівнів;
Отримує:
від адміністрації школи інформацію
нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під
розписку з відповідними документами.
Погоджує:
свою роботу з директором школи.
професійно підпорядкований психологічному центру
міста, області.