Вівторок, 07.07.2020, 02:42
Вітаю Вас Гість 

Колодянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні сайти

Читання контрольна

09. 04 - Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово).

 

         Письмова перевірка досвіду читацької діяльності передбачає читання учнями тексту самостійно мовчки або пошепки. Після первинного ознайомлення з текстом, під час його опрацювання учні виконують письмові завдання на перевірку сформованості вмінь визначати основну думку твору, його тему, розрізняти жанри, встановлювати послідовність подій у творі, характеризувати вчинки дійових осіб, пояснювати зображувальні можливості художнього слова тощо.

            У 3 класі письмова частина роботи передбачає 1 завдання з такого показника досвіду читацької діяльності, як обізнаність з колом дитячого читання, по 2 завдання з таких показників, як практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання.

            Тестова робота складається з завдань двох типів, вимоги до формування яких, їх кількості та оцінювання відповідно до кожного із зазначених показників досвіду читацької діяльності підчас письмової перевірки подано у таблиці.

            Письмова робота укладається з 8 завдань таким чином, щоб загальна кількість балів дорівнювала 12, а зміст завдань охоплював усі, зазначені у таблиці, показники досвіду читацької діяльності.

Вимоги до завдань для письмової перевірки досвіду

 читацької діяльності в 3 класі

Показники

досвіду

 читацької діяльності

Обізнаність з колом дитячого читання

Практичне засвоєння літературознавчих

понять

Уміння працювати з

літературним твором,

дитячою книжкою,

довідковою літературою

Тип, кількість завдань та кількість балів за виконання кожного

2 завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей по 1 балу за кожне,

або 1 завдання відкритого типу на встановлення відповідності, що оцінюється 2 балами.

2 завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей по 1 балу за кожне,

або1 завдання відкритого типу на встановлення відповідності, що оцінюється 2 балами.

1 завдання закритого типу, що оцінюється 1 балом;

1 завдання відкритого типу на встановлення правильної послідовності, що оцінюється 2 балами;

1 завдання відкритого типу з короткою відповіддю, що оцінюється 2 балами;

1 завдання з розгорнутою відповіддю (творче), що оцінюється 2 балами.

 

 

Подарунок

Настала весна. Багато клопотів з’явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали білі шубки, а натомість одягали сірі, вовки та ведмеді лише обновлювали старі кожухи.

Та найбільше метушилися малята, готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.   

Засмучений, сидів у своїй хатинці лише зайчик Сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.

На горбочку побачив Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.

- Хто ти? – запитало зайченя.

- Пролісок, - відказала квіточка, – а чому ти такий засмучений?

- Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято, а я подарунка ще не маю.

         Пролісок співчутливо подивився на зайчика  й каже:

- Візьми мене й подаруй своїй мамі…

- Як же я візьму?! – розгубилося зайченя. – Ти ж тоді не будеш рости.

- Звісно, не буду, - зітхнув пролісок, - але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.

- Дякую тобі, проліску, - зраділо зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!

         У день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо загорнений у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки  в лапах не було нічого.

         Дійшла черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там синіла кітка.

- Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.

- Дякую тобі, мій любий синочку, - розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!

         Коли ж усі подарунки було вручено мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь Буркотун:

- Ми порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров’я, та не забудь маму почастувати.

- Не забуду! – сказало зайченя й подало кошик з яблуками мамі.

   (300 слів)

                                                                                        (За М. Пономаренко)

 

 

Тестові завдання

  1. До якого жанру належить прочитаний твір?

а) оповідання

б) народна казка

в) літературна казка.

2. У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?

         а) Народні казки

         б) Літературні казки

         в) Цікава книга природи.

3. Хто головні дійові особи твору?

         а) зайці, вовки та ведмеді

         б) зайчик Сіра Шубка і пролісок

         в) зайчик Сіра Шубка і мама.

4. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?

         а) Не лінися рано вставати та змолоду більше знати.

         б) Життя дано нам всім на добрі справи.

         в) Мудрим ніхто не родився, а навчився.

5. Продовж речення словами із тексту.

         Як же мені не сумувати? Завтра________________________________________________ .

6. Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри у порожні клітинки.

Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг придумати подарунок для мами.

 Весняні клопоти звірів і птахів.

 Розмова з проліском.

 Головний приз дістався зайчику Сірій шубці.

 Радість мами – зайчихи.

7. Які риси характеру проявило зайченя Сіра Шубка, вибираючи подарунок мамі на свято?__________________________________________________________________.

8. Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3 – 4 речення.

_____________________________________________________________________________

10. 04 - Узагальнення  знань за розділом  «Із скарбниці казкарів світу» (опрацювати с. 158)

1. З’єднай назву казки та країну її народження

«Шипшинка»                                                 Італія

«Пригоди Піноккіо»                                      Швеція

«Про Карлсона, що живе на даху»             Німеччина

2. Відгадай героя, назви казку та його автора     

  • А що це у вас у руках так весело крутиться?
  • Сьогодні я послухаю музику, а завтра піду до школи. Школа ніде не дінеться.
  • Ні, спочатку мені треба їх трошки оглянути, перевірити запобіжні клапани тощо.

Спокійно, тільки спокійно! Днями ти її матимеш.

3. Шарль Перро є автором казки:

а) «Горбоконик»;

б) «Піноккіо»;

в) «Кіт у чоботях».

4.  Хто написав казку «Горбоконик»?

а) АстрідЛіндгрен;

б) Петро Єршов;

в) братиГрімм.

5. Поєднайте слова, близькі за значенням.

  • Чатував                  великий
  • Челядь                    чекав
  • Замашний               слуги

6. Назвіть автора і казку, герой якої називав себе найкращим літуном, машиністом і мотористом.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Погода

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz